OBOLJELI OD PARKINSONOVE BOLESTI I NJIHOVI BLIŽNJI O SVOM ISKUSTVU LIJEČENJA NOVOM TERAPIJOM

 pisma bolesnika i članova njihovih obitelji 


m. č. <marijana22@gmail.com>
8. 4.
za mene
Poštovani, 
mom ocu je dijagnosticirana Parkinsonova bolest prIje 5 godina kao posljedica tihih moždanih udara. Od tada koristi lijek madopar 3x1, a requip(3x1) mu je uključen prije 8 mjeseci.  Navedenom terapijom i nisu postignuta neka znatnija poboljšanja. Prije 7 mjeseci počeo je koristit vaš pripravak prema uputama. Nakon mjesec dana korištenja nastala su znatna poboljšanja i u psihičkom i fizičkom smislu. Lakše se kretao, postao brži, pokretljiviji, veseliji, zadovoljniji... ukratko za ne prepoznati! To je trajalo nekih mjesec i pol.  No kako je krenuo sa smanjivanjem doze prema uputama tako se i stanje lagano pogoršavalo. Sada je ponovno na starom, iako koristi vaše 2 kapsule dnevno. Stoga vas molim za savijet, što dalje? Da prestane koristiti kapsule neko vrijeme pa da krene sve ispočetka ili da poveća dozu na 3? Koliko se najviše smije uzimati kapsula dnevno?Molim vas odgovor!
Pozdrav!
Ante Juroš <mediteranica@gmail.com>
8. 4.
za marijanu
Draga Marijana, 
Sretan sam da je pripravak Nemeco i Vašem tati pomogao!
Pripravak Nemeco se uvijek uzima sa tendencijom smanjivanja dnevne količine koja se uzima. No, u slučaju da se povećavaju simptomi treba bez ikakve panike povećati dozu. Tada se stanje vraća na poboljšano stanje, to jest i simptomi slabe.
Može povećati na 3 dnevno, svakih 8 sati jednu. Otprilike tako. Može on uzimati i 4 dnevno i više ali vjerujte nema potrebe.
Pozdravite tatu. Neka se ne boji! I neka on opet nakon nekog vremena proba smanjiti pa će vidjeti.
Doza je individualna kao što je i oblik bolesti individualan, to jest, bolest pokazuje različite simptome od čovjeka do čovjeka. Nažalost kod nekih terapija mora trajati dugo. Nešto je to slično kao sa šećernom bolesti... 
Lijepi pozdrav!
Vaš Ante Juroš

10.3.2013



[10.3.2013 18:53:26] G. N.: Evo mene, samo da vam javim da sam dobila Nemeco u petak

[10.3.2013 18:54:43] G. N.: Moja mama nije pila skoro 10 dana, vidjela sam odmah da joj je gore, ali nije pila ništa drugo. Kako je u petak popila odmah jednu kapsulu, rekla je, osjetila sam da mi je odmah bolje u roku od jednog sata
[10.3.2013 18:55:16] G. N.: Ja znam da je to kod nje malo i na psihičkoj bazi, ali definitivno i vidim stvarno da za jedan dan, ona je druga osoba odmah!
....


A.J. No dobro. Kako ste Vi. Znači sada je mama opet živnula...?




[10.3.2013 21:09:56] G. N.: super, a mama je vec dobro :)
[10.3.2013 21:10:06] G. .: moja mama je pravo cudo...
[10.3.2013 21:10:17] G. N.: ima ekstra sens...





  4.7..2012.


postovani  g- dine Ante
           Pri kraju sam ispijanja  prve doze vaseg pripravka.NeMeCo
 Ne mogu precizno  da kazem ima li pripravak pozitivnog uticaja na moj organizam odnosno  na tremor.
CINI mi se  za nijansu  da je  blazi i mozda nije  u  kontinuitetu dok traje  ima prekida ta faza tremora ..mozda je i rano da osjetim neki pomak odmah  od prve doze
.Sta mi predlazete za dalje
.
.Voljela bin da mi napisete nesto o sebi i kako ste  nasli  ovom poslu ......
za sada toliko srdacan pozdrav i sve najbolje vam  zelim
                                                                              C.N                   Crna Gora





3.9.2012.





                        Dragi  gospodine Ante
 htjela bih nesto da vas pitam u vezi koriscenja biljnog pripravka
.pripravak pijem vec tri mjeseca . Ja vidim da mi je tremor blazi,znaci prisutan i dalje ali u blazoj formi/ pijem po jednu kapsulu ujutro i navece na prazan stomak./
      ,ali probava tj- stolica je potpuno promijenjena, zitka i nekoliko puta u toku dana . da li je to zbog koriscenja nemeca  ?
,inace dobro se osjecam i nijesam imala neke vece probleme  sve do sada  se to odrazavalo na tremor ruke imalo na nogu
.Imam namjeru i dalje da pijem vas biljni pripravak. Za sada toliko
do sledeceg javljanja

srdacan pozdrav   od C.N




Poštovani gospodine !
Molim Vas, pošaljite mi još jedan pripravak NeMeCo. Za 6-7 dana, ovaj prvi ću potrošiti. Osjećam neke promijene, koje točno ne mogu definirati,...mislim da lijekovi koje koristim brže djeluju i sa manje oscilacija on/off perioda. Osjećam se nekako stabilnijim i sa više snage.
Pozdrav,
M. M. Split



Vrlo cijejenjeni gos. Juros,                                                                                                9.3. 2012

Nasla sam preko interneta clanak o vasem uspjesnom lijecenju parkinsonove bolesti sa preparatom HERBAMIN. Posto sama bolujem od Parkinsona vec 5 godina(sada ima 53 godine) vrlo sam zainteresirana za  taj vas  lijek.
Napominjem da je kod mene  tremor- dominantni tip parkinsonove bolesti ,a bas sam citala kako vas pripravak  smanjuje tj. zaustavlja tremor.

Posto ja zivim u Nizozemskoj, ne znam na koji nacin bih ja mogla doci do tog lijeka.
Ako se kod mene pokaze djelotvornim, mislim da bi bilo lako moguce klinicki testitati lijek posto znam ljude koji rade u klinickom laboratoriju u Univerzitetskoj bolnici u Leiden-u i  Utrecht-u.

Ako je moguce, posaljite mi odgovor na moje pitanje kako doci do lijeka na ovu e-mail adresu:

R.O. iz Nizozemske



Cijenjeni gosp. Juras,                                                                                                       16. 7. 2012
zeljela bih ovim putem naruciti Nemeco preparat za  osobno koristenje. Ja imam parkinsonovu bolest i do sada Sam 2 mjeseca uzimala vase kapsule. Cini mi se da mi malo  pomazu, pa bih ovim putem htjela naruciti Jos. Do Sada mi je to islo preko familie iz Rijeke, a posto ja stizem u  Hrvatsku na ljetovanje, molila bih vas da mi to posaljete na adresu:
D.... O.....
Placanje po primitku paketa.
Molim vas ako je moguce da paketic stigne izmedju 25 I 28 .srpnja, jer mi tada isticu ljekovi Koje trenutno imam I posto ja 26. 07. Stizem u Istru.
Vrlo Sam  vam zahvalna.
Sa duznim postovanjem
R. O. iz Nizozemske
Ako je moguce, posaljite mi e-mail da Sam sigurna da ste dobili moje pismo.Hvala unaprijed






 Jedna istina u desetljeću nade



Postovani Ante,


Evo opet mene. Zelim da vam kazem da je mojoj majci definitivno bolje otkad je pocela da uzima Nemeco. Ima vec dve nedelje kako je sama ostavila Ansilan :) Uvece jos pije jednu tabletu Amyzola.



Nemeco uzima jednu tabletu ujutro i jednu uvece. Parkinsonovu bolest uopste i ne spominjemo i ona ne prica da je ima, vec da je sve pocelo od kad su joj izvadili zub (sto je i stvarno tako pocelo, te su joj ostetili neki nerv) i prilikom vadjenja zuba osetila je kao da joj je nesto "puklo u glavi". Nakon toga su poceli i pritisak i jedva da je sve to prezivela.



Kako i da je, bolje i da ne misli da ima parkinsonovu bolest, vec samo da je sve nastalo od zuba.



Ono sto zelim da napomenem, je da, kako je pocela da pije vas pripravak, ona se ispravila, pocela da radi opet sve kucne poslove (jer pre toga, kad je zapala u depresiju, nije mogla da radi nista i nije htela da izlazi iz kuce) i da najnormalnije obavlja sve, mislim da joj se lik izmenio i da je opet ona ista osoba (naravno, ne ista, ali fenomenalno u odnosu na to sto je bila) kao i ranije, vidim da bolje hoda, ne zali se uopste na bol u nozima, niti joj noge trnu.



Ono sto je uocljivo, je da joj se samo tremor leve ruke uvecao, t.j., cak i kad sedi i nista ne radi, vidim da joj nerv na levoj ruci bukvalno kao da skace, kad ispuzi ruku, ne trese se, al nerv skace. Kaze da joj je ta ruka slabija, da ne moze lako s njom da hvata, pa je teram da vezba, da steze lopticu.



Ono sto sam htela da vas pitam, DALI DA UZIMA LEK TRI PUTA DNEVNO? Dali se moze taj tremor ili nerv smiriti? Da napomenem da moja majka ne uzima nikakve klasicne lekove za parkins osim vas pripravak. Izbacila je i lekove za pritisak, secer, nikakve diazepame ili leksilijume. Uzima Nemeco, Amyzol i Omegu, pije laneno seme svaki dan, med sa djumbirom, sodu bikarbonu sa jabukovim sircem, izbacila beli secer, vegetu, belo brasno.



I jos najbitnija stvar :), dali nekako mozete poslati lek do Beograda? Ja bih htela da narucim jos dve doze, al mi je teze organizirati isporuku iz Zagreba, ali ako vi mozete poslati lek do Beograda, onda bi mi to bilo veoma lako za preuzeti. Koliko vremena se moze uzimati Nemeco?



Izvinite na ovako opsiran mejl, i hvala vam najlepse za sve! :)



Primite pozdrav iz Makedonije!



Zelim lep dan!



G.





Kontakt:
e-mail: mediteranica@gmail.com
Tel: +385 95 5363 490
Skype: anjuros12